Odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu

Pokud Vám zboží z nějakého důvodu nevyhovuje, můžete nám ho vrátit do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez udání důvodu. Možnost odstoupit od kupní smlouvy se vztahuje pouze na koncové zákazníky a pouze na kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu, e-mailu či telefonicky. V této 14denní lhůtě je potřeba nám zavolat na telefonní číslo 775 956 903 nebo poslat e-mail na info@moje-elektro.cz s informací, že odstupujete od kupní smlouvy.

Vrácení zboží

Poté, co jste nás informovali o odstoupení od smlouvy, zboží zabalte a zašlete nám ho zpět na adresu:

Vermat s.r.o.
Havlíčkova 307
411 17 Libochovice

Zboží nezasílejte zpět na dobírku, protože taková zásilka bude odmítnuta. 

V zásilce musí být přiložen dokument Odstoupení od kupní smlouvy. Pro usnadnění nabízíme Vzor pro odstoupení od kupní smlouvy. Pokud nemáte možnost si dokument vytisknout, můžete veškeré potřebné údaje napsat také na papír čitelně ručně.

Vrácené zboží musí být nepoškozené, kompletní a pokud možno v původním obalu (není povinnost). V případě, že zboží bude poškozené nebo nebude kompletní (např. chybějící příslušenství), budeme nuceni uplatnit nárok na náhradu škody, který se promítne do výše vrácené peněžité částky.

Zboží nám můžete vrátit také osobně na prodejně na adrese: Havlíčkova 307, 411 17 Libochovice. Otevírací doba: Po-Pá: 7:30 - 16:00 hod. Při osobním vrácení zboží mějte připravený doklad o koupi zboží.


Vrácení peněz

Peníze Vám vrátíme nejpozději do 14 dní ode dne Vašeho odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než po doručení zboží zpět k nám. Peníze vracíme stejným způsobem, jakým nám byla objednávka uhrazena. V případě úhrady zboží dobírkou je potřeba uvést v dokumentu Odstoupení od kupní smlouvy číslo účtu, na který budete chtít peníze poslat.

Odpovědnost za vady a záruka

Odpovídáme za to, že zboží nemá ke dni doručení vady. Tuto odpovědnost máme 24 měsíců.

Pokud se u dodaného zboží vyskytne vada, máte právo zboží reklamovat v době 2 let od jeho převzetí. Projeví-li se vada v průběhu 1 roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to vylučuje povaha zboží nebo vady.

Neodpovídáme za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud zjistíte mechanické poškození obalu nebo výrobku, zkontrolujte stav zboží a v případě poškození ho nepřebírejte nebo nám zboží vraťte ve 14denní lhůtě pro vrácení bez udání důvodu.

Reklamace zboží

V případě reklamace nám zavolejte na telefonní číslo 775 956 903 nebo pošlete e-mail na info@moje-elektro.cz s informací, že chcete reklamovat zboží a my s Vámi probereme další postup reklamace.

Zboží zabalte nejlépe do původního obalu (není povinnost) a zašlete nám ho zpět na adresu:

Vermat s.r.o.
Havlíčkova 307
411 17 Libochovice

Zboží nezasílejte zpět na dobírku, protože taková zásilka bude odmítnuta.

V zásilce musí být přiložen doklad o koupi nebo faktura (stačí kopie, originál si ponechejte). Pro urychlení reklamace můžete vyplnit Reklamační list, není to však Vaší povinností.

Zboží můžete reklamovat také osobně na prodejně na adrese: Havlíčkova 307, 411 17 Libochovice. Otevírací doba: Po-Pá: 7:30 - 16:00 hod. Při osobním předání reklamovaného zboží mějte připravený doklad o koupi zboží.

Po obdržení reklamovaného zboží proběhne posouzení oprávněnosti reklamace a celková vizuální kontrola reklamovaného zboží naším zaměstnancem na prodejně, který sepíše reklamační protokol. V reklamačním protokolu bude uvedeno datum uplatnění reklamace, obsah reklamace, požadovaný způsob vyřízení reklamace, Vaše kontaktní údaje a další nezbytné údaje z přiložených dokladů (faktura, průvodní dopis, reklamační list atd.).

Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace. Obvykle se nám ale daří reklamace vyřídit v kratším termínu do 14 dnů. V této lhůtě probíhá odeslání zboží do autorizovaného servisu, odstranění vady v servisu, popřípadě výměna zboží nebo vystavení dobropisu, pokud není možná oprava nebo výměna zboží.

O vyřízení reklamace Vás budeme informovat telefonicky, prostřednictvím SMS nebo e-mailem.

Kompletní informace najdete v našich Obchodních podmínkách. Pokud máte jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle 775 956 903 nebo na e-mailu info@moje-elektro.cz.

Produkt přidán k porovnání

Success
Zobrazit porovnání