1. Jak odstoupit od smlouvy ?
Odstoupení od kupní smlouvy znamená, že zboží, které jste zakoupil na dálku, tedy přes e-shop, ale i telefonicky či e-mailem, Vám nějakým způsobem nevyhovuje (barva, provedení, atd…), nebo nefunguje.
Vrátit zboží musíte však v původním obalu a stavu tak, aby prodejci nevznikla finanční ztráta. Zboží musí být kompletní. V opačném případě má prodejce nárok, strhnout nějakou částku jako kompenzaci za opotřebení (např. škrábance, chybějící příslušenství, …).
Kdo může/nemůže odstoupit od smlouvy?
Odstoupit od smlouvy ve 14 dnech není možné v případě, že kupujícím není spotřebitel, tedy v případě nákupu podnikatelem - fyzickou osobou nebo jakoukoliv právnickou osobou. Spotřebitel dále není oprávněn od smlouvy odstoupit v případě zakoupeného software, který má rozpečetěný obal, pořízení digitálního obsahu, který je poskytován bez hmotného nosiče, zboží upraveného dle přání zákazníka, poškozené zboží či zboží, které je z hygienických důvodů zabaleno v jednorázovém obalu a již jej není možné v neporušeném obalu vrátit.
Kdy a jak dostanu peníze zpět?
Ze zákona jsme povinni peníze vyplatit do 14 dnů ode dne Vašeho odstoupení od smlouvy, vždy však ne dříve než po doručení zboží zpět k nám. Peníze vracíme stejným způsobem jakým nám byla objednávka uhrazena, v případě úhrady zboží dobírkou, je potřeba zaslat i číslo účtu na který budete chtít peníze zaslat . Vzor pro odstoupení od kupní smlouvy je ke stažení na tomto odkazu ( vzor pro odstoupení od smlouvy ) - Vložte společně s nákupní fakturou do balíku, vždy to výrazně urychlí zpracování odstoupení a vrácení peněz.
2. Jak postupovat v případě reklamace ?
V případě reklamace nám prosím zašlete e-mail nebo zatelefonujte a my s Vámi po telefonu / e-mailu probereme detaily postupu reklamace. V každém případě je vždy třeba spolu se zbožím zaslat doklad o koupi / fakturu (stačí kopie, originál si ponechejte).
3. Jak dlouho bude trvat vyřízení mé reklamace ?
Ze zákona má výrobce popř. distributor zboží do ČR 30 dnů na vyřízení reklamace, ovšem v drtivé většině se tato doba zkracuje na 14 dnů a nebo se mění výměnou za nový kus.
4. Poslal jsem Vám e-mail, za jak dlouho mohu očekávat odpověď ?
Na e-maily odpovídáme v pracovní době takřka okamžitě, řádově do 60 min.. občas se ovšem může stát, že se tato doba prodlouží vzhledem k počtu dotazů a nebo vytíženosti personálu. V tomto případě Vás prosíme o trpělivost nebo o telefonické kontaktování.
5. Mohu sledovat svou vyexpedovanou zásilku na internetu ?
Ano toto je možné, toto číslo zásilky včetně odkazu zasíláme automaticky na email v okamžiku expedice zásilky.