1. Mohu nakupovat také prostřednictvím telefonu ?

Ano, nyní máme k dispozici objednávky i po telefonu. Veškeré objednávky směřujte na telefonní číslo: +420 775 956 903 Denně, od pondělí do pátku a to od 8 do 17h . Připravte si prosím značku výrobku, vybrané specifikace a název zboží, jako je typ, kód, popř. počet kusů apod. Dále fakturační adresu, adresu pro doručení (je-li odlišná), způsob dopravy zboží a Vaše telefonní číslo.



2. Jak postupovat v případě reklamace ?

V případě reklamace nám prosím zašlete e-mail nebo zatelefonujte a my s Vámi po telefonu / e-mailu probereme detaily postupu reklamace.  V každém případě je vždy třeba spolu se zbožím zaslat doklad o koupi / fakturu (stačí kopie, originál si ponechejte).



3. Jak dlouho bude trvat vyřízení mé reklamace ?

Ze zákona má výrobce popř. distributor zboží do ČR 30 dnů na vyřízení reklamace, ovšem v drtivé většině se tato doba zkracuje na 14 dnů.



4. Poslal jsem Vám e-mail, za jak dlouho mohu očekávat odpověď ?

Na e-maily odpovídáme v pracovní době takřka okamžitě, řádově do 60 min.. občas se ovšem může stát, že se tato doba prodlouží vzhledem k počtu dotazů. V tomto případě Vás prosíme o trpělivost nebo o telefonické kontaktování.



5. Mohu sledovat svou vyexpedovanou zásilku na internetu ?

Ano toto je možné, toto číslo zásilky zasíláme automaticky na email v okamžiku expedice zásilky.